Optimato

Audit klíčových slov

Zpět na přehled článků
audit klíčových slov
audit klíčových slov

Proč se neobejdete bez
auditu klíčových slov?

 
Audit klíčových slov je výkopem v optimalizaci pro vyhledávače. Pro úspěšnou optimalizaci je přitom zásadní: bez něj bychom totiž optimalizaci prováděli jen na základě domněnek a nikoliv reálných faktů.
 
Audit klíčových slov v našem podání vás překvapí jak svou rozsáhlostí a odborností, tak i následným praktickým využitím.
audit klíčových slov

 

 

Co jsou vlastně
ta klíčová slova?

 
Klíčovým slovem máme na mysli výraz, ať už slovo či sousloví, kterým dokážeme popsat, čemu se věnuje text konkrétní podstránky našeho webu.
 
Zároveň je to také výraz, který používají ve vyhledávačích samotní uživatelé.
 
Přes klíčové slovo se tak snaží nalézt nejvhodnější stránku a tu pak navštíví.

Čeho se audit klíčových slov týká
a co je jeho výstupem?

 
Audit klíčových slov přesně definuje výrazy, pod kterými uživatelé náš web vyhledávají. Říká nám tedy, na které výrazy máme optimalizovat obsah našeho webu. Výstupem našeho auditu je pak kompletní mapa klíčových slov.
U každého výrazu je definováno, na které obsahové stránce webu se s ním bude pracovat, zda bude to které slovo v popisu či hlavním nadpisu stránky a podobně. Zvažujeme také, které výrazy se budou využívat v dalších marketingových nástrojích, jako třeba v PPC reklamě, bannerové reklamě, remarketingu a jiných.

 

 

"To znám, u nás je to jednoduché..."
Opak však bývá pravdou.

 
Obvyklou chybou při optimalizaci pro vyhledávače bývá zaměření se na několik základních, většinou obecných výrazů, které se v určitém oboru používají. Přitom přes 75% uživatelů se na weby dostává přostřednictvím kombinovaných výrazů (tzv. long tail - "dlouhý ocas").
 
Tím, že jsou složeny z několika slov, bývají obvykle mnohem přesnější. Uživatel má v tomto případě již velmi konkrétní představu a přesně ví, co hledá.
Je tedy nutné si uvědomit, že pouze malá část návštěvníků se na web dostává přes obecná slovíčka.
 
 
         cena auditu       cenová nabídka
Body na závěr
  • Audit klíčových slov je důležitým výkopem v optimalizaci webu pro vyhledávače.
  • Nezapomínejme, že největšího efektu dosáhneme longtailovými výrazy.
  • Výstupem auditu je komplexní přehled o klíčových výrazech s nadefinovanými způsoby dalšího použití.
Další služby
PPC reklamaRychlá a efektivní prapagace.
Co je PPC reklama?
PPC reklama patří mezi nejúčinnější formy propagace na internetu. Inzerent neplatí za umístění a zobrazení reklamního sdělení, ale...
PPC reklama
RemarketingZůstaňte vašim návštěvníkům na očích!
Co je remarketing?
Remarketing je nová forma reklamy na Internetu. Sleduje návštěvníky, kteří si prohlédli náš web, a zobrazuje jim bannerovou...
Remarketing
CopywritingKrálem webu je obsah.
Když jen hezké obrázky nestačí...
Ať se nám to líbí nebo ne, i když náš web naplníme krásnými fotografiemi produktů, pro přivedení dostatečného množství návštěvníků...
Copywriting
Google AnalyticsVíte, jak na tom jste?
Špičkový měřící systém s přidanou hodnotou.
Systém Google Analytics je otevřeným nástrojem pro měření návštěvnosti webu. Pomůže zjistit, odkud se na web dostávají...
Google Analytics
Zpětné odkazy - linkbuildingOdolejte náporu konkurence!
Co jsou to zpětné odkazy?
Za zpětné odkazy považujeme veškeré odkazy na internetu, které směřují na naše webové stránky. pro vyhledávací roboty jsou takové...
Zpětné odkazy - linkbuilding
On-page faktoryPříznivý vliv on-page faktorů..
Co jsou on-page faktory?
Jsou to viditelné i skryté prvky vyskytující se přímo na webových stránkách. On-page faktory přímo souvisí s obsahem (texty)...
On-page faktory
ReportingAnalyzujme návštěvnost!
Jak získat report s přehledem návštěvnosti?
Zapomeňte na starosti s hlídáním návštěvnosti vašeho webu. Věnujte se tomu, co umíte nejlépe, a starosti s hlídáním...
Reporting
Vyhodnocování reklamyChcete zefektivnit reklamu na Internetu?
Vyhodnocujme efektivitu!
Chystáte se prodloužit svůj firemní zápis na portálech Firmy.cz, Najisto.cz, Trade.cz nebo dalších (třeba i odborných)...
Vyhodnocování reklamy
PR článkyPosilte návštěvnost webu.
Co jsou reklamní články?
Reklamní články jsou speciální články připravené copywriterem, odborníkem v oblasti tvorby textů, a publikované na několika internetových...
PR články
Buďte v obraze! Novinky do emailu zdarma.
Aktuality
O nás
Již více než 16 let
se věnujeme reklamě
na internetu.
O váš úspěch na
internetu se dnes stará
přes 15 specialistů.
Optimato je
česká firma
rodinného
charakteru.
Pro sebe i své klienty
se snažíme vytvářet
příjemné a inspirativní
prostředí, ve kterém se dobře tvoří.
Mezi hlavní hodnoty,
kterými se řídíme, patří
odbornost, vstřícnost a spolehlivost.

Optimato - internetový marketing
Mapa Optimata
PavlaBarčaKamilMartinSkaldaKateřinaPavlaOndraPavelŠtepánMichalNina
telefon603 579 377