Optimato

Buzz marketing

Zpět na přehled článků
Buzz marketing označuje marketing zaměřený na vyvolání rozruchu a debaty kolem určité značky, firmy, akce nebo produktu. Název vychází ze slova „bzukot“ (ang. „buzz“). 
 
Cílem této moderní formy marketingu je přimět veřejnost diskutovat na téma dané kampaně. Prostřednictvím buzz marketingu lze získat kýženou pozornost a účinně tím propagovat značku.
 

Kampaň, o které se bude mluvit

Úspěšnou buzz marketingovou kampaní je taková kampaň, jejíž téma se stane předmětem pozornosti médií i spotřebitelů.
 

Jak ale takovou efektivní reklamní kampaň naplánovat?

Je nezbytné přijít s něčím novým a neobvyklým, překvapit, pobavit, šokovat nebo provokovat. Nabídnout takové téma, které vzbudí mediální zájem a upoutá nebo pobaví lidi natolik, aby jej šířili mezi své přátele, není vždy jednoduché. Chce to nejen velké zkušenosti v oboru, ale také promyšlenou kampaň, postavenou na originálním nápadu nebo neotřelém přístupu.
Buďte v obraze! Novinky do emailu zdarma.
Aktuality
O nás
Již více než 16 let
se věnujeme reklamě
na internetu.
O váš úspěch na
internetu se dnes stará
přes 15 specialistů.
Optimato je
česká firma
rodinného
charakteru.
Pro sebe i své klienty
se snažíme vytvářet
příjemné a inspirativní
prostředí, ve kterém se dobře tvoří.
Mezi hlavní hodnoty,
kterými se řídíme, patří
odbornost, vstřícnost a spolehlivost.

Optimato - internetový marketing
Mapa Optimata
MichalPavlaMartinŠtepánOndraPavelPavlaSkaldaKateřinaBarčaNinaKamil
telefon603 579 377