Optimato

Marketing Festival - konference jak Brno

Zpět na přehled článků
Marketing festival 2013 v Brně

O Marketing Festivalu se bude na Twitteru štěbetat ještě hooodně dlouho. Není divu. Byla to velkolepá událost, kterou si nenechal ujít nikdo, kdo v týhle vostrý branži něco znamená. 

Jindřich Fáborský a jeho našlapaný tým nám nachystal opravdové online marketingové labůžo. Na dva dny si do Janáčkova divadla hodil reservé, sezval ty nejlepší světové speakery a rozeslal pozvánky. Chytl se třeba Marek Prokop, Evan Fishkin nebo Robert Němec. A nechyběli jsme ani my. 
Přišel jsem, viděl jsem, Marketing Festival!
Kdo čekal nudné prezentace, košile spořádaně zapnuté až ke krku a strohý business talk, musel být zklamaný. My ostatní si to náramně užili. Na jevišti se vystřídalo na 20 řečníků, kteří více než tisícihlavý 
fanklub bavili webovou analytikou, SEO a tvorbou obsahu. A jako na každém pořádném fesťáku, ani tady nechyběly plastové kelímky, chillout zone, tetovací studio a dlouhé fronty na kafe. 
Pozor: Následující část vyzrazuje děj
Od vizionáře Cyruse Sheparda z MOZ jsme se dozvěděli, že online marketing se stále více přesouvá z výkonnostní podoby do podoby brandové. PPC královna Petra Brodilová, ta chytrá opička z Google, nám dovolila nahlédnout do zákulisí vytváření reklamních kampaní a svými praktickými radami ohledně nových reportů potěšila nejen Větrovku, ale i další zkušené optimalizátory PPC.
 
Neil Patel nám prozradil svůj přísně tajný recept na obsahovou dlouhověkost a předpověděl zrod fenoménu jménem interaktivní infografika.
O obsahu mluvila i Kate Morris ze společnosti Distilled. Její prezentace nepřinesla žádné nové pravdy. Pořádně nám ale hrábla do svědomí. S přísnou laskavostí nám zopakovala známé memento mori: „Pokud jste líní dělat obsah, nedělejte byznys“. 

A světe div se, přednášel i slavný český tanečník, scenárista, šerif a lidumil Marek Prokop. Muž mnoha tváří, před nímž roztávají ledy a rozestupuje se moře. Hurikán. Ranní rosa. Vědec i věštec, který svými radami z pomezí SEO, UX a copy dokáže nakrmit hladovějící dav.  

Marketing s lidskou tváří

A co dodat závěrem? Marketing Festival byl jednoznačně povedená akce bohatá na zážitky a požitky. Každý z nás si z ní odnesl hromadu cenných know-how a obrovskou porci motivace. Já pohlédla do očí svým copywriterským vzorům. Kamil vyhrál v autíčkách výběr z hroznů. Štěpán nasál kouzelnou atmosféru moravské metropole. Jen Miloš se se svými téměř dvěma metry cítil v sedadlech divadla trochu v nevýhodě. 

Buďte v obraze! Novinky do emailu zdarma.
Aktuality
O nás
Již více než 16 let
se věnujeme reklamě
na internetu.
O váš úspěch na
internetu se dnes stará
přes 15 specialistů.
Optimato je
česká firma
rodinného
charakteru.
Pro sebe i své klienty
se snažíme vytvářet
příjemné a inspirativní
prostředí, ve kterém se dobře tvoří.
Mezi hlavní hodnoty,
kterými se řídíme, patří
odbornost, vstřícnost a spolehlivost.

Optimato - internetový marketing
Mapa Optimata
PavlaOndraPavlaŠtepánPavelKateřinaSkaldaKamilMartinNinaBarčaMichal
telefon603 579 377