Optimato

Nekontrolujte pozice webu jen ve vyhledávači

Zpět na přehled článků

Proč se nevyplatí kontrolovat pozice webu jen ve vyhledávači

Chcete zjistit, jak si ve vyhledávači stojí vaše stránky. Co uděláte? Velmi rozšířený je následující postup: zadat obecný termín vztahující se k předmětu podnikání do vyhledávače. Enter. Spočítat pozici testovaného webu. Jenže přesně takhle analýzu pozic dělat nelze. Nic vypovídajícího totiž z výsledků nevyčtete. V čem je problém?
Řešení pozic v rámci SEO - jak nepostupovat

Zadávání špatných nebo limitovaných počtů klíčových slov

Nezadávejte do vyhledávače slova, u kterých se pouze domníváte, že definují váš obor. Vždy je potřeba pracovat se slovy a výrazy z analýzy klíčových slov. Potom totiž neověřujete pouze své domněnky, ale reálné termíny, pod kterými se váš produkt/služby/výroba na internetu vyhledává. Navíc je třeba sledovat slova týkající se celého portfolia služeb, nikoliv jeden či dva výrazy pro celý web.
Vhodná klíčová slova - analýza pozic

Výsledky vyhledávání upravené vám na míru

Ve výsledcích vyhledávání nikdy neuvidíte stejné výsledky jako vaši uživatelé. Může za to personalizace vyhledávání. Ta výsledky vyhledávání přizpůsobuje vaší lokalitě, dříve vyhledávaným výrazům apod. Google se snaží na přední pozice dostat weby, které by se vám na základě předchozího vyhledávání mohly líbit. Každý proto ve výsledcích vidíme trochu něco jiného.

Jak se pozice měří?

Na měření pozic se používají specializované nástroje, které vám vyhodnotí reálnou pozici webu ve výsledcích Googlu. Navíc vám nabídnou i vývoj pozic v čase a podrobnější statistiky. Pokud vás zajímá reálná pozice vašeho webu, kontaktujte nás.

Pozice nejsou správným SEO cílem

Optimalizace webu se nedělá kvůli prvním pozicím ve vyhledávání. Hlavním cílem je relevantní návštěvnost. Důležité je přivést i malé množství zákazníků, kteří ale hledají přesně to, co nabízíte. Jen tak roste šance na provedení konverze.

Bojujte za relevantní návštěvnost, ne o první pozice za každou cenu

Pozice ve vyhledávačích jsou důležité, ale neměly by se stát modlou a jedinou oblastí vašeho zájmu. Klíčem úspěšného SEO jsou relevantní návštěvníci. Proto je při optimalizaci nutné řešit širší kontext, nikoliv pouhé pozice. Řešit výsledky vyhledávání je v pořádku, ale pouze v rámci širšího celku. Více informací o optimalizaci webu najdete tady.
Chcete vědět, jak si váš web doopravdy stojí? Ozvěte se a společně se na to podíváme.
Buďte v obraze! Novinky do emailu zdarma.
Aktuality
O nás
Již více než 16 let
se věnujeme reklamě
na internetu.
O váš úspěch na
internetu se dnes stará
přes 10 specialistů.
Optimato je
česká firma
rodinného
charakteru.
Pro sebe i své klienty
se snažíme vytvářet
příjemné a inspirativní
prostředí, ve kterém se dobře tvoří.
Mezi hlavní hodnoty,
kterými se řídíme, patří
odbornost, vstřícnost a spolehlivost.

Optimato - internetový marketing
Mapa Optimata
telefon603 579 377