Optimato

PPC reklama

Zpět na přehled článků

Nechte správu PPC kampaní na specialistech

Výhody této efektivní formy on-line reklamy se mohou naplno projevit pouze v případě, že bude optimálně nastavena a pravidelně spravována. Svěřte správu vašich PPC kampaní do rukou odborníků. Prohlédněte si naši případovou studii e-shopu s bytovým textilem.

O co se postaráme:

Účty

Navrhneme vám vhodné PPC systémy a založíme v nich účty. V případě, že účty již založeny máte, převezmeme jejich správu.
 

Správa

Nabízíme vám profesionální správu a optimalizaci reklamních kampaní.

Kampaně

Sestavíme vám reklamní kampaň na míru. Vybereme vhodné umístění, zvolíme klíčová slova, navrhneme odpovídající textové inzeráty nebo bannery.
 

Reporting

Získáte od nás pravidelné reporty o běhu reklamních kampaní.

Identifikace PPC

Zajistíme snadnou měřitelnost výkonu PPC kampaní v systému Google Analytics.
 
 
            logo-optimato
 

 

PPC

Rychlá a efektivní
propagace pomocí PPC reklamy

 

Co je PPC reklama?

 
PPC reklama patří mezi nejúčinnější formy propagace na internetu. Inzerent neplatí za umístění a zobrazení reklamního sdělení, ale až za reálná kliknutí uživatelem.
 
Reklamní inzeráty se požadované cílové skupině zobrazují v podobě textových sdělení či bannerů. PPC reklama je vhodným doplněním klacické optimalizace pro vyhledávače (SEO)

 

 

šipka   Proč je PPC reklama tak oblíbená?

 
Výhodou této formy reklamy není pouze platba za jednotlivé prokliky. PPC reklama je oblíbená také díky přesnému zacílení na požadovaný okruh uživatelů.
 
Pomocí nejrůznějších PPC systémů lze cílit geograficky (města, kraje), demograficky (věk, pohlaví), pomocí klíčových slov nebo dle zájmů vaší cílové skupiny.
 
Platba za kliknutí
  • U této formy reklamy platíte až za uživatele skutečně přivedeného na cílovou stránku.
Vysoká účinnost
  • PPC reklama je díky své povaze značně efektivnější než ostatní typy reklamy.
 
 
 
Flexibilita
  • PPC reklamu lze velmi rychle spustit a její obsah i zacílení podle potřeby měnit.
Dobrá měřitelnost
  • Pomocí nástroje Google Analytics lze podrobně analyzovat chování příchozích návštěvníků z této reklamy.
Přesné cílení
  • Díky těmto reklamním inzerátům můžete snadno a přesně oslovit požadovanou cílovou skupinu.
Rozmanitost reklamních formátů
  • PPC reklamy můžou mít formu textového sdělení nebo banneru.

 

 

šipka   Nejrozšířenější PPC systémy

 

 01  02

AdWords

Umožňuje zobrazování reklamních inzerátů ve výsledcích vyhledávání na Google a v jeho obsahové síti (Google.cz, YouTube.com, Heureka.cz aj.) Pomocí systému AdWords můžete reklamní inzeráty zobrazovat i v zahraničí.

Sklik

Umožňuje zobrazování reklamních inzerátů ve výsledcích vyhledávání na Seznamu a v jeho obsahové síti (Seznam.cz, Zboží.cz, Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz aj.)
 logo-google  logo-sklik
 
 
 01  02

Etarget

Umožňuje zobrazování reklamních inzerátů na cca 290 portálech v ČR (iDnnes.cz, iHned.cz aj.) Pomocí systému Etarget můžete inzeráty zobrazovat i na Slovensku a v Maďarsku.

Facebook Ads

Umožňuje zobrazování reklamních inzerátů na sociální síti Facebook. Zásadní výhodou oproti ostatním PPC systémům je možnost cílení dle podrobných kritérií (věk, pohlaví, bydliště, vzdělání, zájmy aj.)
logo-google  logo-sklik
 

 

certfikat-google

 

Víte, že...

 

provoz PPC inzerátů je v případech,

kdy reklamu spravuje profesionální PPC agentura,

až o 1/3 levnější?

Audit klíčových slovProč se bez nich neobejdete?
Co jsou vlastně ta klíčová slova?
Každým slovem máme na mysli výraz, ať už slovo či sousloví, kterým dokážeme popsat, čemu se věnuje text konkrétní podstránky...
Audit klíčových slov
RemarketingZůstaňte vašim návštěvníkům na očích!
Co je remarketing?
Remarketing je nová forma reklamy na Internetu. Sleduje návštěvníky, kteří si prohlédli náš web, a zobrazuje jim bannerovou...
Remarketing
CopywritingKrálem webu je obsah.
Když jen hezké obrázky nestačí...
Ať se nám to líbí nebo ne, i když náš web naplníme krásnými fotografiemi produktů, pro přivedení dostatečného množství návštěvníků...
Copywriting
Google AnalyticsVíte, jak na tom jste?
Špičkový měřící systém s přidanou hodnotou.
Systém Google Analytics je otevřeným nástrojem pro měření návštěvnosti webu. Pomůže zjistit, odkud se na web dostávají...
Google Analytics
Zpětné odkazy - linkbuildingOdolejte náporu konkurence!
Co jsou to zpětné odkazy?
Za zpětné odkazy považujeme veškeré odkazy na internetu, které směřují na naše webové stránky. pro vyhledávací roboty jsou takové...
Zpětné odkazy - linkbuilding
On-page faktoryPříznivý vliv on-page faktorů..
Co jsou on-page faktory?
Jsou to viditelné i skryté prvky vyskytující se přímo na webových stránkách. On-page faktory přímo souvisí s obsahem (texty)...
On-page faktory
ReportingAnalyzujme návštěvnost!
Jak získat report s přehledem návštěvnosti?
Zapomeňte na starosti s hlídáním návštěvnosti vašeho webu. Věnujte se tomu, co umíte nejlépe, a starosti s hlídáním...
Reporting
Vyhodnocování reklamyChcete zefektivnit reklamu na Internetu?
Vyhodnocujme efektivitu!
Chystáte se prodloužit svůj firemní zápis na portálech Firmy.cz, Najisto.cz, Trade.cz nebo dalších (třeba i odborných)...
Vyhodnocování reklamy
PR článkyPosilte návštěvnost webu.
Co jsou reklamní články?
Reklamní články jsou speciální články připravené copywriterem, odborníkem v oblasti tvorby textů, a publikované na několika internetových...
PR články
Buďte v obraze! Novinky do emailu zdarma.
Aktuality
O nás
Již více než 16 let
se věnujeme reklamě
na internetu.
O váš úspěch na
internetu se dnes stará
přes 15 specialistů.
Optimato je
česká firma
rodinného
charakteru.
Pro sebe i své klienty
se snažíme vytvářet
příjemné a inspirativní
prostředí, ve kterém se dobře tvoří.
Mezi hlavní hodnoty,
kterými se řídíme, patří
odbornost, vstřícnost a spolehlivost.

Optimato - internetový marketing
Mapa Optimata
OndraKateřinaPavlaPavlaBarčaMichalNinaŠtepánMartinPavelSkaldaKamil
telefon603 579 377