Optimato

Shopexpo v plynojemu Gong osvítilo na 2 100 návštěvníků

Zpět na přehled článků
V Ostravě se konala dvoudenní konference pro fanoušky e-commerce. Protože se tvorbě e-shopů věnujeme již devět let, nemohli jsme první ročník zmeškat. Tím spíš, že šlo o největší e-commerce konferenci ve střední Evropě.
Plynojem Gong zevnitř
Zajímal nás nejen program přednášek, ale také prostor, kde se konaly. Multifunkční aula Gong v Dolních Vítkovicích vyhrála Stavbu roku 2013. Geniální prostor, ve kterém se podařilo citlivě propojit staré s novým. Bývalý plynojem se tak proměnil v působivé kulturní centrum.
 
Před publikum vystoupilo v několika sálech 50 řečníků náležících k marketingové špičce. Díky účasti zahraničních odborníků se procvičovala i angličtina.
 
Podle našich kolegů vedla přednáška Tomáše Bravermana, jež dovolila všem zúčastněným nahlédnout do zákulisí jednoho z největších zbožových vyhledávačů, Heuréky. Obdiv si zasloužila neohrožená Larissa Wolfram-Hvass, která při svém příspěvku o uživatelském chování a nejnovějších trendech ustála výbuch zvuku na pódiu.
Marek Prokop promluvil o léta otevřeném tématu analýzy návštěvníků. Opomíjená oblast v sobě ukrývá mnoho užitečných informacích. V datech z uskutečněných objednávek snadno vyčtete potřeby, nákupní zvyklosti nebo preference svých zákazníků. Nákupní košík je jako křišťálová koule. Spolehlivě vám ukáže, kdo je věrným zákazníkem a vyplatí se do něj investovat a koho je výhodnější nechat jít vlastní cestou.
Na skrytá data na facebooku si posvítil Josef Šlérka. Porovnával aktivitu žen na jednotlivých profilech kosmetických společností s jejich další facebookovou činností. Ze získaných dat následně vytvořil zajímavé profily zákaznic nakupujících kosmetické produkty zmiňovaných firem.
Shopexpo se bude hodit i vám

Shopexpo se bude hodit i vám

Všechny prezentace tady bohužel zmínit nemůžeme, ačkoliv přinesly vhled do aktuálních témat. Do článku se jejich shrnutí prostě nevejde. Ale rádi bychom účast na dalším ročníku doporučili i vám. Konference je totiž šitá na míru právě provozovatelům e-shopů.
 
V Optimátu věnujeme v průběhu každého roku spoustu energie, času a peněz vzdělávání a udržování rozhledu v oboru. Těžíme z toho my (konference a workshopy jsou vítaným zpestřením) i naši klienti (nabízíme aktuální know-how).

Z našeho týmu do Ostravy vyrazil smíšený tým profesionálů. Všichni si zpět dovezli zajímavé postřehy. Programátorské duo si ale přibalilo něco navíc: doznívající překvapení z hojné dámské účasti a vysoké úrovně cateringu. Prokopovy dorty se v kanceláři velebí dodnes.

Prohlédněte si fotky ze Shopexpa

Přednášky e-commerce na ShopexpuOptimato na ShopexpuLegendární Prokopovy dortyProkopovy dorty a kafe od Laury nás provázely ShopExpemKonference Shopexpo věnovaná e-commerceOstravská doutnající halda EmmaAreál Dolní Vítkovice
Buďte v obraze! Novinky do emailu zdarma.
Aktuality
O nás
Již více než 16 let
se věnujeme reklamě
na internetu.
O váš úspěch na
internetu se dnes stará
přes 15 specialistů.
Optimato je
česká firma
rodinného
charakteru.
Pro sebe i své klienty
se snažíme vytvářet
příjemné a inspirativní
prostředí, ve kterém se dobře tvoří.
Mezi hlavní hodnoty,
kterými se řídíme, patří
odbornost, vstřícnost a spolehlivost.

Optimato - internetový marketing
Mapa Optimata
KamilPavelBarčaKateřinaŠtepánMichalNinaMartinPavlaPavlaSkaldaOndra
telefon603 579 377