Optimato

Vyhodnocování reklamy

Zpět na přehled článků
vyhodnocování reklamy na Internetu
vyhodnocování reklamy na Internetu

Chcete zefektivnit
reklamu na Internetu?

 

Vyhodnocujme efektivitu

Chystáte se prodloužit svůj firemní zápis na portálech Firmy.cz, Najisto.cz, Trade.cz nebo dalších (třeba i odborných) portálech? Přemýšlíte, jestli vám fungují Reklamní články, PPC reklama, Remarketing a další nástroje internetového marketingu?
 
Pojďme společně ověřit, kde byla reklama na Internetu přínosná a kde se naopak peníze investovaly zbytečně.

 

 

Jak vyhodnocování probíhá
a jaké parametry sledujeme?

 
Pro správné vyhodnocení reklamy je nezbytné změřit přístupy na vlastní webovou prezentaci z jednotlivých zdrojů návštěv (vyhledávače, portály, partnerské odkazující weby a podobně) pomocí nezávislého nástroje (typicky Google Analytics).
Ověřujeme také, jak se návštěvníci z portálů a jiných zdrojů přístupů na našem webu chovají, tedy zda se k nám dostala naše cílová skupina. U firemních zápisů na portálech je součástí vyhodnocení také ověření kvality zpětných odkazů z jednotlivých zápisů. Přemýšlíme i nad obsahem a strukturou jednotlivých zápisů a přinášíme návrhy na zlepšení.

Co následuje po
vyhodnocení?

 
co následuje po vyhodnocení
 
 
    Jestliže již víme, jak si jednotlivé formy reklamy v uplynulém
    období stály, připravíme společně strategii pro další období. U firemních zápisů na portálech kontaktujeme jednotlivé obchodní zástupce a domluvíme rozumné podmínky pro další období.
U zápisů, které byly vyhodnoceny jako neefektivní, doporučujeme klientovy jeho zrušení či zjednodušení.

 

 

 
                                        cena

Cena
Konkrétní cenu vyhodnocování
stanovujeme individuálně

 
Cenu vyhodnocování stanovujeme podle domluveného rozsahu prací na určité období (většinou ½ roku). V tomto období potom sledujeme výkon jednotlivých forem reklamy.
Vhodnou délku vyhodnocování a potřebný rozsah služeb vám doporučí náš marketingový poradce.
Body na závěr
  • Pro úspěšné vyhodnocování je nezbytné mít webovou prezentaci měřenou kvalitním anylytickým nástrojem (například Google Analytics).
  • Jednotlivé reklamní kampaně musí být v analytickém nástroji tzv. značkovány, abychom je dokázali odlišit od dalších zdrojů návštěvnosti.
  • Cílem vyhodnocování není inzerovat na Internetu zadarmo. Hlavním cílem je maximálně efektivně využít investované peníze.
Další služby
Audit klíčových slovProč se bez nich neobejdete?
Co jsou vlastně ta klíčová slova?
Každým slovem máme na mysli výraz, ať už slovo či sousloví, kterým dokážeme popsat, čemu se věnuje text konkrétní podstránky...
Audit klíčových slov
PPC reklamaRychlá a efektivní prapagace.
Co je PPC reklama?
PPC reklama patří mezi nejúčinnější formy propagace na internetu. Inzerent neplatí za umístění a zobrazení reklamního sdělení, ale...
PPC reklama
RemarketingZůstaňte vašim návštěvníkům na očích!
Co je remarketing?
Remarketing je nová forma reklamy na Internetu. Sleduje návštěvníky, kteří si prohlédli náš web, a zobrazuje jim bannerovou...
Remarketing
CopywritingKrálem webu je obsah.
Když jen hezké obrázky nestačí...
Ať se nám to líbí nebo ne, i když náš web naplníme krásnými fotografiemi produktů, pro přivedení dostatečného množství návštěvníků...
Copywriting
Google AnalyticsVíte, jak na tom jste?
Špičkový měřící systém s přidanou hodnotou.
Systém Google Analytics je otevřeným nástrojem pro měření návštěvnosti webu. Pomůže zjistit, odkud se na web dostávají...
Google Analytics
Zpětné odkazy - linkbuildingOdolejte náporu konkurence!
Co jsou to zpětné odkazy?
Za zpětné odkazy považujeme veškeré odkazy na internetu, které směřují na naše webové stránky. pro vyhledávací roboty jsou takové...
Zpětné odkazy - linkbuilding
On-page faktoryPříznivý vliv on-page faktorů..
Co jsou on-page faktory?
Jsou to viditelné i skryté prvky vyskytující se přímo na webových stránkách. On-page faktory přímo souvisí s obsahem (texty)...
On-page faktory
ReportingAnalyzujme návštěvnost!
Jak získat report s přehledem návštěvnosti?
Zapomeňte na starosti s hlídáním návštěvnosti vašeho webu. Věnujte se tomu, co umíte nejlépe, a starosti s hlídáním...
Reporting
PR článkyPosilte návštěvnost webu.
Co jsou reklamní články?
Reklamní články jsou speciální články připravené copywriterem, odborníkem v oblasti tvorby textů, a publikované na několika internetových...
PR články
Buďte v obraze! Novinky do emailu zdarma.
Aktuality
O nás
Již více než 16 let
se věnujeme reklamě
na internetu.
O váš úspěch na
internetu se dnes stará
přes 15 specialistů.
Optimato je
česká firma
rodinného
charakteru.
Pro sebe i své klienty
se snažíme vytvářet
příjemné a inspirativní
prostředí, ve kterém se dobře tvoří.
Mezi hlavní hodnoty,
kterými se řídíme, patří
odbornost, vstřícnost a spolehlivost.

Optimato - internetový marketing
Mapa Optimata
ŠtepánPavelMartinKamilPavlaSkaldaKateřinaNinaOndraMichalPavlaBarča
telefon603 579 377