Optimato

Získávání zákazníků

Podpořte svůj web nebo e-shop pomocí pomyšlené on-line marketingové strategie. Přivede vám nové zákazníky a vryjete se do paměti těm stávajícím. Každá společnost si žádá specifickou taktiku. Na jakých základech postavíme tu vaši?
Určíme si jasný cíl

Určíme si jasný cíl

Nejdříve si řekneme, kde se má zvýšená návštěvnost promítnout. Zda díky ní potřebujete:
  • získat více e-mailů
  • posílit konverzní poměr
  • zvýšit povědomí o vaší značce
  • podpořit vyplnění formuláře
Cílem může být téměř cokoliv. Hned na začátku si ho ale musíme pojmenovat. To je základ úspěchu.
Proklepneme si vaši cílovku

Proklepneme si vaši cílovku

Na vaše stránky nepotřebujeme dostat každého uživatele internetu. Zajímají nás jen lidé, kteří hledají to, co nabízíte. Abychom odlišili pouhé procházející od opravdových zájemců, musíme si na ně trochu víc posvítit. Pochopit, jak přemýšlí, co hledají a jaké výrazy pro to používají.
 
K tomu nám skvěle poslouží analýza klíčových slov, vaše zkušenosti a další výzkumy. Ze všech těchto důležitých poznatků vyčteme, jak s vašimi zákazníky komunikovat.
Ušijeme strategii zákazníkům na míru

Ušijeme strategii zákazníkům na míru

Když známe naši cílovku a máme před sebou přesně definované a dosažitelné cíle, můžeme se začít soustředit na konkrétní strategii. Vybereme si vhodné kanály a definujeme si způsob komunikace. Když budeme zvyšovat konverzní poměr, určitě budeme postupovat odlišně od situace, kdy budeme posilovat vaši značku na trhu.
 
Pro každý případ musíme zvolit jiný přístup i kanály. Poradíme vám, jak na to.
Rozšířenou klientelu si hýčkáme

Rozšířenou klientelu si hýčkáme

Už si mnete ruce a radujete se např. z rostoucí návštěvnosti. To je v pořádku. Myslete ale na to, že vyššími čísly to nekončí. Uživatelé na internetu jsou přísní. Pokud v pár vteřinách nenajdou, co hledají, na vašem webu se příliš neohřejí. Odejdou.
 
Je to škoda. Když už k vám na web vážili cestu, znamená to, že máte něco, co je zajímá. Nenuťte je hledat to samé u vaší konkurence. Dbejte na přehlednou strukturu stránek, pravidelnou aktualizaci a šikovnou sazbu obsahu. To jsou tajné ingredience v receptu na úspěch.
 
Návštěvníci tak vždy najdou vše potřebné a zůstanou vám věrní. Za tu práci to stojí.
Získat nabídku na internetový marketing
Získat nezávaznou nabídku
Pošlete nám prosím kontakty na sebe, ozveme se obratem a připravíme nezávaznou nabídku.

Strategii sestavíme z kombinace následujících nástrojů:

Audit klíčových slovProč se bez nich neobejdete?
Co jsou vlastně ta klíčová slova?
Každým slovem máme na mysli výraz, ať už slovo či sousloví, kterým dokážeme popsat, čemu se věnuje text konkrétní podstránky...
Audit klíčových slov
PPC reklamaRychlá a efektivní prapagace.
Co je PPC reklama?
PPC reklama patří mezi nejúčinnější formy propagace na internetu. Inzerent neplatí za umístění a zobrazení reklamního sdělení, ale...
PPC reklama
RemarketingZůstaňte vašim návštěvníkům na očích!
Co je remarketing?
Remarketing je nová forma reklamy na Internetu. Sleduje návštěvníky, kteří si prohlédli náš web, a zobrazuje jim bannerovou...
Remarketing
CopywritingKrálem webu je obsah.
Když jen hezké obrázky nestačí...
Ať se nám to líbí nebo ne, i když náš web naplníme krásnými fotografiemi produktů, pro přivedení dostatečného množství návštěvníků...
Copywriting
Google AnalyticsVíte, jak na tom jste?
Špičkový měřící systém s přidanou hodnotou.
Systém Google Analytics je otevřeným nástrojem pro měření návštěvnosti webu. Pomůže zjistit, odkud se na web dostávají...
Google Analytics
Zpětné odkazy - linkbuildingOdolejte náporu konkurence!
Co jsou to zpětné odkazy?
Za zpětné odkazy považujeme veškeré odkazy na internetu, které směřují na naše webové stránky. pro vyhledávací roboty jsou takové...
Zpětné odkazy - linkbuilding
On-page faktoryPříznivý vliv on-page faktorů..
Co jsou on-page faktory?
Jsou to viditelné i skryté prvky vyskytující se přímo na webových stránkách. On-page faktory přímo souvisí s obsahem (texty)...
On-page faktory
ReportingAnalyzujme návštěvnost!
Jak získat report s přehledem návštěvnosti?
Zapomeňte na starosti s hlídáním návštěvnosti vašeho webu. Věnujte se tomu, co umíte nejlépe, a starosti s hlídáním...
Reporting
Vyhodnocování reklamyChcete zefektivnit reklamu na Internetu?
Vyhodnocujme efektivitu!
Chystáte se prodloužit svůj firemní zápis na portálech Firmy.cz, Najisto.cz, Trade.cz nebo dalších (třeba i odborných)...
Vyhodnocování reklamy
PR článkyPosilte návštěvnost webu.
Co jsou reklamní články?
Reklamní články jsou speciální články připravené copywriterem, odborníkem v oblasti tvorby textů, a publikované na několika internetových...
PR články
Buďte v obraze! Novinky do emailu zdarma.
Aktuality
O nás
Již více než 16 let
se věnujeme reklamě
na internetu.
O váš úspěch na
internetu se dnes stará
přes 15 specialistů.
Optimato je
česká firma
rodinného
charakteru.
Pro sebe i své klienty
se snažíme vytvářet
příjemné a inspirativní
prostředí, ve kterém se dobře tvoří.
Mezi hlavní hodnoty,
kterými se řídíme, patří
odbornost, vstřícnost a spolehlivost.

Optimato - internetový marketing
Mapa Optimata
KateřinaKamilNinaMartinBarčaPavlaŠtepánMichalPavelSkaldaPavlaOndra
telefon603 579 377